Thursday, April 7, 2011

a BIG thanks to .. . err

assalamualaikum ^^

hari ni rasa macam nak terlompat lompat macam kanggroo la.
 
toing !
 
toing !
 
toing !
 
toing !
 
 toing !
 
 
aku rasa gembira sebab.. .
 
 
bukan sebab Asyraf Muslim meminang aku . eh, ye la tu.
 
bukan sebab aku menang contest " gores & menang
 
bukan sebab wafiy suzly berubah menjadi wafiy suzlen , ekeke , kang ade jek aku kene penampor.
 
sebab .. ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sebab ni !!
 
 hoooyehh. a BIG thank tu my frengg , si adah the freak .
okeh, aku sudah senyum sampai telinga-ke-telinga pasal si adah ni buatkan doodle untuk aku !
  
jom follow belog dia. belog dia chomel tau sebab ade banyak bulu kucen. tehee. jangan marah. kang kucen hilang sebab cik hemo culik. bhaha

suka suka suka suka , ekeke. 
 
jeleh ? sila jeleh. bhaha.
 
 full stop. ekeke.
 
aik gelak lagi.. . tapi bukan gila !
 
p/s: rasa macam nak buat banner la pulak. tapi tak pandai. T.T 

terima kasih sudi bace , kalau rajin komen sekali

10 comments:

miss shark said...

ololo.. comel nya doodle dia buat untuk awak.. jeles ni.. hihihihii.. comel ^^

adan said...

comel ar doodle2 ni.. geram gak tgk..

agak2 lelaki sesuai tak pakai doodle2 ni?

[cucu Hj Hassan] said...

cik hemo, suh dia buat kat cucu 1. kekeke

amny said...

cumey2!!nak gakk..T__T

cik hemo hemo said...

@miss shark : comel miss shark lagi. aish, rase nak geget la. auuum !

cik hemo hemo said...

@adan: alaa, ade jek laki yang lokeh doodle chomel cam tu. ekeke

cik hemo hemo said...

@cucu hj hasan: hehehee. meh cik hemo lokeh orang lidi sebijik cam cucu. mau ?

cik hemo hemo said...

@amny: hoho. tetibe rase nak lokeh doodle untk amni. eh eh, mcm pndai la aku ni. T.T

kay_are said...

cane lak hemo hemo leh di doodle jadi manusie? pelik2.. =P

cik hemo hemo said...

@kr: jeleh la tu . hehee