Monday, March 28, 2011

aku sayang kakak kakak aku !

assalamualaikum.. ^^

haaaacummm.

banyak betol habuk kat cini. huahua.
piuh, lame gilak aku dak hap-date belog. eh, macam la ada orang bace belog hakuh yang merepek ni. hohoho.
aku busy pasal bende tu, bende ni bla bla bla.. hmm, leceh la. *kunun la tu*


asal nak hap-date, selalu masok draft. asal ideal nak muncul, ada jup suara malas berbunyi. kena berubah nihh.


okeh, ini bukan cinta empat segi tiga segi. ini gambar adek beradek lorh. hencik google ensem yang bagi. muehehehe

sapa tak sayang adek beradek? mengaku cepat!! sat lagi aku nak pegi sepuk itu kepala. eh ye ke? nak jentik anak orang pon aku tak berani. pehh, sembang banyak lar.

nak kata kakak-kakak aku tu baek gila nanti, dorang jadi riak pulakk. muehehe. naseb baek dorang tatau aku ada belog nihh. hoyeeh, boleh la aku kutuk dorang kat cini. yay! 
*muke mintak penampa*

biasalah kalau adek beradek tu gadoh, siap tarik tarik rambut, cubit sana cubit situ. tu semua lumrah kan?memandangkan aku teda abang, aku tatau la kaum lelaki bergadoh dengan adek beradek macam mane. mesti ganahh kan? hohoho.

amir, do you love your sister?

yes, i love aina so much.

why do you love your sister?

hmmm, because she always play with me. and.. she also do my homework. 

amiiirrrr! hampeh betol budak jiran aku. sampai aku sendiri duk terbelit belit lidah speaking beliau. oh, ayah dia muka macam Adlin Aman Ramli. hohoho.

macm tu agaknya bila si adek kena buli. kalau aku? 

adik ambek kicap kat dapur. besar pahale adik dapat tau. tak sia sia kamu jadi adik akak tau..

sobsob. T_T

adik, pegi sidai baju jap. nanti akak belanja nengok movie lam laptop.

sobsob. TT_TT

adik, bodek ayah makan kat pizza ari ni. sebagai balasan, adik dapat makan pizza malam ni. amacam?

sobsob. TTT_TTT

adik nak akak belanja kepsi eh? tunggu akak kawen 4.

sobsob TTTT_TTTT

taapi, dalam sedeh sedeh kena buli dengan kakak kakak aku, kadang best jugak sebab aku ni jenih manje, hohoho. nak mintak pape, ada la jugakk dorang kabulkan. alah, aku sorang jup adek yang dorang ada. ececece.
duhai kakak kakaku, saya adik yang baek kan? *rasa nak tampar kan?*

Hentah la, bagi aku. aku rapat la dengan dorang. mungkin sebab kami perempuan, nak nak cuma tiga orang jup. Last, aku cuma nak cakap aku sayang kat semua kakak aku, *padahal ada 2 orang je kot* , dengan ini aku buat pengakuan berani mati. bahawa saya bangga mempunyai kakak kakak seperti anda. hohoho. 

balik rumah cepat !!

agak agak dorang baca dak? T_T
kalau dorang terharu..

"akak, nak ipad seketol ! "
huahua.

terima kasih sudi bace , kalau rajin komen sekali

8 comments:

miss shark said...

hohoho.. saya juga dibuli oleh adik beradik saya <---- ayat skema.
tapi bila pikir2 balik, kalau dorang tak buli kita, sape lagi yg layak buli kita? huuu T,T

cik hemo hemo said...

@miss shark: ha ah. betul. da la kat skolah kite ni gengster. biarla kat rumah kita dibuli. T.T

hohohoh.

Wafiy Suzly said...

aku tatau nak kata pe, aku gelak je, hahaha. weh aku pomot ko tak bace ke?

cik hemo hemo said...

@wafiy: taper la ko gelak. x rugi pon ko gelak doe. hohoho.

eh, ko pomot aku? myb mase tu aku bz, tgh sibok isi upu. baru skrg lengang ciket.

hoyeh, kene bace cam nih!!

amny.. said...

amni xsayang sibling..!!hahaha...(guraw je)

Wafiy Suzly said...

ko di tag http://wafiysuzly.blogspot.com/2011/03/random-giveaway-polo-wallet-by-mr.html

cik hemo hemo said...

@amny: hohohoh. sib bek x kena sepuk. piuh. lega rasenye. hahaha~

cik hemo hemo said...

@wafiy: eh, kene tag. hmm, kena terjah blog hencik wafiy nihh.


haha~